У соцмережі Facebook* можна орендувати акаунт, який належить реальному користувачеві. За допомогою віддаленого комп’ютера ви отримуєте доступ до цього акаунта. Вам не потрібно використовувати антидетект або особистий пристрій для управління акаунтом.
Кому підійде RDP-акаунт?
Арбітражники запускають рекламні кампанії у Фейсбук і при цьому використовують деякі хитрощі. Фахівці купують і прогрівають акаунти, підв’язують до них карти. RDP-акаунти стануть найправильнішим рішенням.
Переваги використання таких акаунтів:
- 100% готовність до роботи. Арбітражник не займається підготовкою акаунта і не витрачає свій час на дофарм. Акаунт буде перевірений і налаштований за всіма правилами.
- Збільшені ліміти дають змогу заливати будь-які суми. Навіть при великих сумах денний ліміт буде без обмежень.
- Досить високий траст. Для акаунта RDP використовується віддалений комп’ютер, тому ви будете не ботом, а реальним користувачем.
- Прив’язка платіжної картки. Ця особливість дозволяє вам виконувати всі дії через сервіс, наданий RDP-акаунтом. Вам не доведеться переживати про поповнення балансу, займатися пошуком платіжних карт.
- Різні вертикалі. Рекламна кампанія запускається на будь-яку тематику. У більшості агентських кабінетів діють обмеження за певними тематиками реклами.
Детально про процес роботи
Арбітражнику буде складніше працювати з RDP-акаунтами, ніж з іншими аналогами. Такі акаунти приносять велику користь при просуванні трафіку.
Особливості вибору акаунта RDP:
- ви відвідуєте Telegram-канал або сервіс постачальника акаунтів;
- серед усіх акаунтів вибираєте конкретний варіант з відповідними характеристиками (ГЕО, бажана денна сума);
- оплата вартості оренди акаунта.
Процес отримання доступу до віддаленого ПК:
- Вам пересилають необхідні дані для доступу.
- Потрібно завантажити спеціальну програму RDP, щоб підключитися до віддаленого ПК.
- Ви вводите отримані дані, після чого на екрані відкривається робочий стіл.
Процес запуску рекламних кампаній починається з того, що через будь-який браузер на віддаленому ПК ви відвідуєте кабінет Facebook*. Потім ви створюєте ефективні рекламні пропозиції, переходите до їх запуску.
Сервіси для пошуку орендних акаунтів
Надійні постачальники пропонують арбітражникам хороші варіанти. Ці варіанти можна шукати в Google і Yandex. Пошук дає пропозиції від компаній, які спеціалізуються на RDP-акаунтах. Пропозиції різних постачальників відрізняються за вартістю і за умовами оренди. Відповідні пропозиції часто трапляються арбітражникам у Telegram-каналах.
Корисна рекомендація: порівнюйте всі умови оренди, обов’язково дивіться на мінімальну суму депозиту. Не потрібно орендувати акаунти після відвідування першого-ліпшого в мережі сайту. Враховуйте, що комісія може становити до 15%, а на депозит виділяйте до 1000 доларів.
У рейтингу сервісів у AffCommunity можна знайти низку тулів, де можна запозичити акаунти.
Висновок
Акаунти RDP входять до категорії ризикованих інструментів арбітражника. Ви повинні підготуватися до того, що деякі рекламні кампанії отримають блокування.
Перед орендою акаунтів оцінюйте всі можливі ризики. Щоб налагодити співпрацю з хорошими постачальниками, потрібно витратити багато часу. Вимоги від постачальників щодо мінімального бюджету будуть досить високими. Проблем не виникне, якщо ви будете уважно перевіряти інформацію про кожного постачальника.
Агентський кабінет може стати правильним рішенням. Комісії невеликі, але деякі агентства не дозволяють арбітражникам використовувати сірі вертикалі. Якщо фахівець зможе зробити якісний Вайт пейдж, то модерація в соцмережі буде максимально легкою.
RDP-акаунти отримали багато плюсів порівняно з агентськими кабінетами. Це можливість домовитися з постачальником акаунтів Facebook*. Арбітражнику можуть підійти умови 50/50.