Спеціалістів з СЕО долучають до розкрутки будь-якого сайту, тому попит на їхні послуги високий. Клієнти звертаються як до фрілансерів, так і до спеціалізованих агенцій, хоча другий варіант більш популярний, тому оптимізатори переважно шукають роботу саме «на когось». В такому випадку не потрібно особисто знаходити замовників, можна розраховувати хоча б на мінімальний оклад та офіційне працевлаштування.
Але бажаючих стати членами успішної команди багато, тому роботодавці мають обирати кращих з кращих, хоча правильніше буде сказати – тих, хто ідеально підходить саме їм (це різні речі). Недостатньо знати стратегії оптимізації, про які докладно розказано на сайті, чи мати вдало написане резюме – потрібно знайти спільну мову з керівником або з тим, хто буде з вами спілкуватися під час інтерв’ю. Дехто навіть каже, що працювати як СЕО, навіть з урахуванням усіх складнощів професії, значно легше, ніж потрапити до команди. Розглянемо ті моменти, які справді важливі для сучасних роботодавців.
Основні професійні вимоги
В умовах надвисокої конкуренції сеошники, що претендують на престижні вакансії, не можуть собі дозволити бути непрофесіоналами. Тому базова освіта та досвід є обов’язковими. Для роботодавця має значення не тільки і не стільки кількість проєктів, а ступінь їх складності та конкретно ваш внесок в отриманий результат. Ніхто не буде наймати людину, яка по факту нічого не робила, а лише «засвітилася» в рекламній кампанії відомого бренду.
Серед must-have навичок та знань можна зазначити:
- уявлення про актуальні алгоритми ранжування пошукових систем;
- знання кодів сторінок та тегів гіпертекстових розміток;
- здатність виконувати внутрішню та зовнішню оптимізацію сайту;
- володіння англійською мовою;
- вміння проводити аудит ресурсу для подальшої розробки плану просування;
- використання ефективних СЕО інструментів.
Зауважимо, що на слово ніхто вірити вам не буде – потрібно буде довести на практиці, що ви дійсно вмієте все те, про що написали в резюме та розповіли роботодавцю.
Менш очевидні, але вкрай суттєві нюанси
Кандидатів наразі досліджують вздовж та впоперек, адже вартість помилки дуже висока – одна людина здатна «запороти» проєкт та залишити агенцію без грошей та з поганими відгуками. Тому роботодавці відмічають найменші дрібниці, починаючи від одягу, зачіски та макіяжу, закінчуючи тембром голосу, манерою спілкування, сімейним станом та хобі. Сучасний підхід до пошуку працівників полягає у тому, щоб знайти людину, яка стане частиною команди у всіх сенсах та буде з іншими співробітниками «на одній хвилі». І якщо під час спілкування не виникає контакту, тоді для всіх (і для роботодавця, і для кандидата) краще продовжити пошуки.